Přidejte se k nám! Volná pozice: Manažer/ka programů firemního dobrovolnictví
Vedení fungujících programů firemního dobrovolnictví a navazování nových firemních partnerství

Do našeho týmu hledáme nového kolegu či kolegyni na pracovní pozici Manažer/ka programů firemního dobrovolnictví
Náplň práce
· Vedení fungujících programů firemního dobrovolnictví a navazování nových firemních partnerství
· Komunikace s firmami – s potenciálními i stávajícími firemními klienty a s dodavateli služeb pro chod programů
· Návrhy koncepce a podoby programů firemního dobrovolnictví, vedení rozpočtu programů firemního dobrovolnictví
· Vedení týmu firemního dobrovolnictví, zodpovědnost za chod a fungování programů firemního dobrovolnictví
· Evaluace a měření dopadu aktivit programů firemního dobrovolnictví
· Prezentace programů na veřejnosti a oborových setkáních, účast v mezinárodních platformách s tématem firemního dobrovolnictví
· Komunikace s médii, psaní článků a poskytování rozhovorů o tématu firemního dobrovolnictví
Požadavky na znalosti kandidáta
· velmi dobrá znalost anglického jazyka (minimálně B2)
· znalost MS office – Word, Excel, Powerpoint; Access výhodou
· zkušenost s prací s nástroji evaluace (SurveyMonkey) a zkušenost s tvorbou a vyhodnocováním průzkumů výhodou
· základní znalost neziskového prostředí v České republice a největších českých firemních nadací a nadačních fondů
· zájem o oblast společenské odpovědnosti firem a o trendy v této oblasti a o inovativní projekty v oblasti neziskové sféry, sociálních inovací, sociálního podnikání atd.
· schopnost monitoringu a vedení rozpočtu
· osobní zkušenost s dobrovolnictvím, z neziskového sektoru i firemního prostředí výhodou
· základní orientace v těchto a souvisejících pojmech: public relations, corporate social responsibility, employee engagement, employee satisfaction
Nabízíme
· Možnost výrazně se podílet na rozvoji firemního dobrovolnictví v České republice a na rozvoji zavedené neziskové organizace
· Zajímavou, odpovědnou, smysluplnou a kreativní práci
· Flexibilní pracovní dobu a home office v případě potřeby
· 5 týdnů dovolené
· Práci v přátelském, profesionálním a zapáleném kolektivu
· Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
· Výbornou dostupnost (místo pracoviště HESTIA, palác YMCA, Na Poříčí 12)
· Bazén přímo pod kanceláří :-)
Do krátkého motivačního dopisu, prosíme, napište také odpovědi na tyto otázky:
· Znáte nějaké projekty firemního dobrovolnictví, které HESTIA realizovala?
· Jaká firma je pro vás vzorem v oblasti společenské odpovědnosti a proč?
· Jaký společensky prospěšný projekt vás v poslední době zaujal a proč?
· Proč byste právě Vy měl/a být manažerem programů firemního dobrovolnictví v HESTIA?
Nástup v červnu/červenci 2017. Pracovní poměr na dobu určitou.
Pokud Vás tato nabídka oslovila, zašlete životopis a krátký motivační dopis do 5.5.2017 na adresu karolina.durdova@hest.cz.
Informace o pozici
- Společnost
- HESTIA - Centrum pro dobrovolnictví, z. ú.
- Adresa
- Na poříčí 1041/12, Praha – Nové Město
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
- Zařazeno: Administrativa
- Typ pracovního poměru
- Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- pracovní smlouva