mock

Přidejte se k nám! Volná pozice: Manažer/ka programů firemního dobrovolnictví

Vedení fungujících programů firemního dobrovolnictví a navazování nových firemních partnerství

15181374_1269570783103183_5628557893354110940_n.jpg

Do našeho týmu hledáme nového kolegu či kolegyni na pracovní pozici Manažer/ka programů firemního dobrovolnictví

Náplň práce

· Vedení fungujících programů firemního dobrovolnictví a navazování nových firemních partnerství

· Komunikace s firmami – s potenciálními i stávajícími firemními klienty a s dodavateli služeb pro chod programů

· Návrhy koncepce a podoby programů firemního dobrovolnictví, vedení rozpočtu programů firemního dobrovolnictví

· Vedení týmu firemního dobrovolnictví, zodpovědnost za chod a fungování programů firemního dobrovolnictví

· Evaluace a měření dopadu aktivit programů firemního dobrovolnictví

· Prezentace programů na veřejnosti a oborových setkáních, účast v mezinárodních platformách s tématem firemního dobrovolnictví

· Komunikace s médii, psaní článků a poskytování rozhovorů o tématu firemního dobrovolnictví

Požadavky na znalosti kandidáta

· velmi dobrá znalost anglického jazyka (minimálně B2)

· znalost MS office – Word, Excel, Powerpoint; Access výhodou

· zkušenost s prací s nástroji evaluace (SurveyMonkey) a zkušenost s tvorbou a vyhodnocováním průzkumů výhodou

· základní znalost neziskového prostředí v České republice a největších českých firemních nadací a nadačních fondů

· zájem o oblast společenské odpovědnosti firem a o trendy v této oblasti a o inovativní projekty v oblasti neziskové sféry, sociálních inovací, sociálního podnikání atd.

· schopnost monitoringu a vedení rozpočtu

· osobní zkušenost s dobrovolnictvím, z neziskového sektoru i firemního prostředí výhodou

· základní orientace v těchto a souvisejících pojmech: public relations, corporate social responsibility, employee engagement, employee satisfaction

Nabízíme

· Možnost výrazně se podílet na rozvoji firemního dobrovolnictví v České republice a na rozvoji zavedené neziskové organizace

· Zajímavou, odpovědnou, smysluplnou a kreativní práci

· Flexibilní pracovní dobu a home office v případě potřeby

· 5 týdnů dovolené

· Práci v přátelském, profesionálním a zapáleném kolektivu

· Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu

· Výbornou dostupnost (místo pracoviště HESTIA, palác YMCA, Na Poříčí 12)

· Bazén přímo pod kanceláří :-)

Do krátkého motivačního dopisu, prosíme, napište také odpovědi na tyto otázky:

· Znáte nějaké projekty firemního dobrovolnictví, které HESTIA realizovala?

· Jaká firma je pro vás vzorem v oblasti společenské odpovědnosti a proč?

· Jaký společensky prospěšný projekt vás v poslední době zaujal a proč?

· Proč byste právě Vy měl/a být manažerem programů firemního dobrovolnictví v HESTIA?

Nástup v červnu/červenci 2017. Pracovní poměr na dobu určitou.

Pokud Vás tato nabídka oslovila, zašlete životopis a krátký motivační dopis do 5.5.2017 na adresu karolina.durdova@hest.cz.


Informace o pozici

Společnost
HESTIA - Centrum pro dobrovolnictví, z. ú.
Adresa
Na poříčí 1041/12, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa
Typ pracovního poměru
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
pracovní smlouva
 

Více informací na karolina.durdova@hest.cz
Telefon: 224 872 075
Mobilní telefon: 778 535 756